Zaproszenie do składania ofert wstępnych w celu dokonania wybory wykonawcy szkolenia: Trening medyczny w fizjoterapii

Print Drukuj
Logo Powiatowy Urząd Pracy

Zaproszenie do składania ofert wstępnych w celu dokonania wybory wykonawcy szkolenia:

Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie zaprasza instytucje szkoleniowe posiadający aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania oferty wstępnej w celu rozeznania rynku i dokonania wyboru wykonawcy szkolenia.
 
„Trening medyczny w fizjoterapii"
(dla 1 osoby)
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiot zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz zamawiającego szkolenia, współfinansowanego ze środków Funduszu Pracy.
  2. Nazwa szkolenia: „Trening medyczny w fizjoterapii"
  3. Liczba godzin szkolenia: 24-30 (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut).
  4. Termin realizacji: marzec/kwiecień 2023r.
  5. Miejsce szkolenia: Wolsztyn lub okolice.
  6. Zakres tematyczny szkolenia: Zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na ułożenie planu treningi medycznego w przypadku niestabilności/ hipermobilności/ zwyrodnienia stawu: skokowego, kolanowego, biodrowego, ramiennego, hipermobilnego kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego itp.
    Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem MEN.
  7. Cel szkolenia: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika szkolenia do indywidualnej pracy z klientem pod kątem treningu medycznego.
  8. Termin i miejsce składania ofert: Oferty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wolsztynie do dnia 17.03.2023r.
Oferta powinna zawierać informacje niezbędne do oceny i wyboru wykonawcy, uwzględniające:
  • program szkolenia (dostępny tutaj)(zawierający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji zajęć, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury, sposób sprawdzania efektów szkolenia),
  • Oświadczenie dotyczące wykluczenia,
  • kwalifikacje kadry (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, doświadczenie pedagogiczne),
  • bazę lokalową, wyposażenie w sprzęt i urządzenia, środki dydaktyczne, materiały szkoleniowe,
  • posiadane certyfikaty jakości usług oraz referencje za prowadzenie szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
  • rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
  • koszt szkolenia.

Oczekiwania Zamawiającego wynikające z potrzeb dot. realizacji szkolenia ustalone, są indywidualnie dla danego szkolenia:
  • szkolenie będzie kończyć się sprawdzeniem wiedzy i umiejętności oraz wydaniem dokumentu o ukończeniu kursu zgodnego z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014r. (Dz. U. poz. 667 §71 ust.4) zawierającego: numer rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika kursu, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej kurs, formę i nazwę kursu, okres trwania kursu, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 roku poz. 652).
Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
Szczegółowych informacji udziela:
Specjalista ds. rozwoju zawodowego
Magdalena Guzik      
e-mail: magdalena.guzik@pupwolsztyn.pl
tel.: (68) 384 35 81, wew. 124

 
Informacje o publikacji dokumentu